• mailsales@xcmgcraneparts.com
  • telefonu+86 19852008965
  • Xuzhou Chufeng

    nutizie

    Cum'è unu di l'equipaggiu favuritu in l'industria di a machina di custruzzione, l'escavatori sò largamente usati in a minera, a conservazione di l'acqua, a custruzzione urbana è altre occasioni.L'utilizatori di l'industria sanu chì l'escavatori sò usati in diverse situazioni.

    Classificazione di bucket è analisi di funzioni 1

    Diversi accessori d'attrezzi seranu selezziunati per operazioni occasionali.L'accessori cumuni cum'è buckets, breakers, splitters, molibdenu idraulicu, etc., solu scegliendu l'accessori ghjusti, pudemu ottene capacità di travagliu d'alta velocità è efficace per diverse situazioni.Ma forsi ùn sapete micca chì per e diverse cundizioni di travagliu, ci sò più di deci tippi di buckets di cuntrollu di l'excavatore, chì ognunu hà a so propria specialità.U seguente editore vi mostrarà ottu tipi cumuni.scavà secchi, pussede elli farà u vostru equipamentu ancu più putente!

    1. Tilt bucket

    Cù tutte e caratteristiche di u bucket di fangu, u bucket basculante pò ancu cuntrullà a rotazione di u bucket attraversu l'azzione di u cilindru d'oliu.L'angolo di inclinazione hè di 45 gradi, è l'operazione pò esse realizatu senza cambià a pusizione di l'escavatore.

    U travagliu precisu chì ùn pò micca esse fattu da buckets ordinali.Hè adattatu per a spazzola asciutta di i pendii, u nivellu è u riposu pianu, è u dragamentu di fiumi è fossi.Ùn hè micca adattatu per anelli di travagliu pisanti cum'è dieci duru seccu, scavi di petra dura di deci è cusì.

    tarritoriu.

    2. Bucket standard

    U bucket standard hè un bucket standard cumuni in escavatori chjuchi è mediani.Adopta un spessore di piastra standard è ùn hà micca un prucessu di rinforzu evidenti nantu à u corpu di u bucket.E caratteristiche sò: grande capacità di bucket, grande area di bocca di bucket, è grande superficia di stacking, cusì hà un altu coefficient di riempimentu, alta efficienza di travagliu è costu di pruduzzione bassu.Hè adattatu per l'escavazione di l'argilla generale è u travagliu più liggeru cum'è a sabbia, a terra è a ghiaia.

    L'ambiente industriale, cunnisciutu ancu Shifangdou, u svantaghju hè: per via di u picculu spessore di a piastra, a mancanza di platti rinfurzati, platti anti-usura è altri prucessi di rinfurzà, a vita di serviziu hè corta.

    3. Fortificate u bucket

    U bucket di roccia hè fattu di platti addensati in tuttu, cù platti di rinforzu à u fondu, schermi laterali, platti protettivi installati, è sedi di denti di bucket d'alta resistenza, adattati per carichi di petre, petre sub-duru, petre intemperie, pietre dure, blasted minerale, etc ambiente di travagliu pisanti.Hè largamente utilizatu in cundizioni di travagliu duru cum'è a minera di minerale.

    4. Bucket di fangu

    U bucket di fangu di l'escavatore hè diventatu un bucket di dragaggio.Ùn hà micca denti di bucket è hà una larga larghezza.Se u bucket di fangu hè assai seccu, hè bisognu di trimming di superficia di pendii cù una grande capacità, è u travagliu di dragage di i canali di u fiumu è i fossati.

    5. Shell Bucket

    U principiu di funziunamentu di u bucket di cunchiglia hè chì, attraversu l'espansione è a cuntrazione di u cilindru d'oliu, u corpu di cunchiglia hè guidatu per apre è unisce per catturà u materiale, per compie l'operazione.Hè adattatu per l'escavazione di fossa di fundazione, l'escavazione di fossa profonda è u scaricamentu è a carica di materiali sciolti, cum'è a sabbia di carbone in basi di custruzzione, in particulare per l'operazione di scavi o di carica in certi spazii ristretti.U svantaghju hè chì a forza di scavà hè debbule, ùn hè micca adattatu per qualchi terra dura, è pò piglià solu materiali solti.

    6. Bucket trapezoidale

    I buckets trapezoidali di l'escavatore sò dispunibuli in diverse dimensioni, larghezza è forme, cum'è triangulari o trapezoidali.Hè adattatu per a conservazione di l'acqua, l'autostrada, l'agricultura è a fossa di pipeline è altre operazioni.A caratteristica hè chì pò esse furmatu in un tempu, è l'efficienza di u travagliu hè assai alta.

    7. Scarificatore

    U bucket loosening di l'escavatore hè di installà i denti di looseing d'alta forza nantu à u bucket per ottene una forza di scavà più grande, è l'escavazione di loosening hè finita à un tempu.Hè adattatu per a triturazione, l'escavazione è a carica di terra dura, petra sub-dura è petra intemperiata.U svantaghju hè chì a capacità di u bucket hè chjuca.

    8. Quattru in un bucket

    U bucket four-in-one pò rializà e funzioni di carica, scraping, clamping è altre funzioni durante u prucessu di travagliu, è hà tutte e funzioni di u bucket, cum'è un bucket di fangu, un bucket rotativu, un bucket di deci quadrati, etc. u cilindru idraulici pò ièssiri usatu senza tipping Scaricamentu automaticu hè còmuda è prestu, ma u svantaghju hè chì ùn hè adattatu per ambienti di travagliu pisanti cum'è trenching è grooving, è hè più tecnicu.


    Tempu di post: Jul-22-2022