• mailsales@xcmgcraneparts.com
  • phone+86 19852008965
  • Xuzhou Chufeng

    nutizie

    U riscaldamentu è a temperatura alta di l'oliu in u sistema idraulicu di e parti di a gru XCMG portanu à u funziunamentu inflexible, u funziunamentu discontinuu, u travagliu debule è a pressione di travagliu ridutta.Questa hè una breve analisi è discussione nantu à e cause, i periculi è e misure preventive di u riscaldamentu di u sistema idraulicu.

    Motivi per u riscaldamentu d'oliu di l'accessori di gru XCMG
    1.A causa di u voluminu relativamente chjucu è di l'area di dissipazione di calore insufficiente, ùn ci hè micca installatu un dispositivu di rinfrescante d'oliu, o ancu s'ellu ci hè un dispositivu di rinfrescante, a capacità hè troppu chjuca.
    2. U sistema di furnimentu di l'oliu di a pompa hè fissu, è a capacità di a pompa d'oliu hè sceltu secondu a tarifa di entrata.Quandu u travagliu, a maiò parte di l'eccessu di flussu sboccarà da a valvula di overflow sottu pressione alta è generà calore.
    3. U circuitu di scaricamentu di u sistema hè difettu o u circuitu di scaricamentu ùn hè micca stallatu, è a pompa d'oliu ùn pò micca esse scaricata quandu si ferma di travaglià.U flussu tutale di a pompa sbocca sottu pressione alta, pruvucannu pèrdite overflow è riscaldamentu, chì riscalda l'oliu.

    Hazards caused by heating of hydraulic system of XCMG crane accessories

    Accessori per gru XCMG
    1. A precisione di l'accessori di a gru XCMG ùn hè micca abbastanza, risultatu in un poveru effettu currispundente è grande perdita di attritu meccanicu trà i movimenti relative.
    2. A liberazione adatta di i raccordi hè troppu chjuca, o a liberazione hè troppu grande dopu l'usura è a lacrime, è a fuga interna è esterna hè grande, risultatu in una grande perdita di volumi, cum'è a riduzione di l'efficienza di u voluminu di a pompa è u riscaldamentu rapidu.
    3. A pressione di travagliu di u sistema idraulicu hè adattatu per esse più altu ch'è a necessità attuale.A volte, a pressione deve esse aumentata per travaglià perchè u sigillo hè troppu strettu, o u sigillo hè dannatu o i fughe anu aumentatu.
    4. L'alta temperatura di u clima è di l'ambiente di travagliu face a temperatura di l'oliu per aumentà.
    5.Scelta impropria di viscosità di l'oliu, viscosità alta, resistenza di viscosità alta, viscosità troppu chjuca aumenterà a fuga, chì i dui pruvucarà l'aumentu di a temperatura di l'oliu.


    Tempu di post: 17-mar-2022