• mailsales@xcmgcraneparts.com
  • telefonu+86 19852008965
  • Xuzhou Chufeng

    nutizie

    U bucket di cuntrollu di l'escavatore hè un cumpunente prefabbricatu assai impurtante in tuttu u prucessu di l'escavatore, è a so qualità hè più preoccupata da tutti i cunsumatori.U bucket di l'escavatore hè adupratu in tuttu u prucessu di operazione.

    questioni pertinenti 1

    A quantità di usu in u prucessu hè grande, è i materiali necessarii devenu esse stimati cù cura.L'escavatore hè divisu in diversi tipi di excavators secondu i diversi siti di usu.Naturalmente, i materiali utilizati da diversi tipi di escavatori sò diffirenti.Chì cose duvemu attente à quandu si usanu buckets per escavatore?Amparemu inseme.

    Hè strettamente pruibitu per u persunale di attraversà a cabina di u dumper, chì hè assai prubabile di purtà à accidenti di sicurezza.Quandu u bucket hè travagliatu, ùn hè micca permessu di utilizà seccu per distrughje l'uggetti solidi cum'è strati di roccia.Sè vo scontru una petra assai grande, vi tocca prima caccià lu è travaglià torna.Hè strettamente pruibitu d'utilizà u bucket per scunfighja a strata di roccia di u livellu 5, chì hè assai faciule per causà danni à u bucket.

    Duranti tuttu u prucessu di u muvimentu verticale di l'escavatore, u core deve prima livellu a terra, è sguassate immediatamente l'ostaculi ombre in a surtita di salvezza.Hè strettamente pruibitu di elevà l'escavatore cù u bucket, chì hè assai faciule per causà a sicurità.

    ACCIDENT.Dopu chì u bucket hè fora di a terra, pudete guidà rampantly, è u cunduttore deve cuncentrazione nantu à l'operazione per prevene altri accidenti di sicurità.

    1. Vantaghji di i buckets di casting:

    1. U materiale di casting hà una forza di compressione alta.L'escavatore scuntrà situazioni cumplessi in u prucessu di travagliu, soprattuttu quandu scavà l'uggetti duri, u bucket hà da suppurtà una forza d'impattu enormosa è i materiali resistenti à l'usura sò indispensabili per u bucket di l'escavatore.

    2. Casting materiali hannu più usi principali.I materiali di casting anu una forte malleabilità è resistenza à l'usura.

    3. U costu di i materiali di casting hè bassu, è e caratteristiche di u sviluppu suciale è ecunomicu cumpletu sò boni.I materiali di casting anu menu energia, cunsumu di materiale è costu di altri metudi di furmazione di materiale metallicu.

    superiore.


    Tempu di post: Jul-22-2022