• mailsales@xcmgcraneparts.com
  • phone+86 19852008965
  • Xuzhou Chufeng

    nutizie

    Dannu di surriscaldamentu di pezzi di gru XCMG
    1.Se a temperatura di i pezzi di gru XCMG hè troppu altu, l'equipaggiu serà deformatu, è i lacune in i cumpunenti diventeranu più chjuchi per via di diversi coefficienti di espansione termale, chì pruvucarà l'azzione à fallu, affettanu a precisione di trasmissione di u sistema idraulicu. è causanu a qualità di travagliu di i cumpunenti à deteriorate.

    2. A viscosità di l'oliu hè ridutta, risultatu in un aumentu di a fuga, è l'efficienza volumetrica di a pompa è l'efficienza di u sistema tutale seranu ridutta significativamente.Quandu a viscosità di l'oliu diminuisce, a film d'oliu di e parti in movimentu, cum'è a valvola di spool, diventa più fina è tagliata, è a resistenza di attritu aumenta, risultatu in una usura aumentata.

    Hazards caused by heating of hydraulic system of XCMG crane accessories

    3. A deformazione di u sigillu di gomma accelerà u fallimentu di l'invecchiamentu, riduce u rendiment di sigillatura è a vita di serviziu, è pruvucarà perdite.Accessori per gru XCMG.

    4. Fate a tarifa d'ossidazione di l'oliu più veloce, precipitate per furmà asfaltu, è riduce a vita di serviziu di l'oliu idraulicu.U sedimentu blucca i buchi damping è i porti di a valvula di clearance, facennu chì a valvula di pressione per esse chjappata è incapaci di spustà, è i tubi di metalli sò allungati è piegati, o ancu crackati.

    5. L'accessori di gru XCMG riducenu a pressione di separazione di l'aria di l'oliu, è l'aria dissoluta in l'oliu scappa, chì riduce a prestazione di travagliu di u sistema idraulicu.


    Tempu di post: 17-mar-2022