• mailsales@xcmgcraneparts.com
  • phone+86 19852008965
  • Xuzhou Chufeng

    nutizie

    In l'invernu friddu, perchè a temperatura hè relativamente bassu, u compressore d'aria ùn hè micca mantinutu in u tempu, chì pruvucarà prublemi di l'equipaggiu.Per quessa, in l'inguernu, per via di un arrestu longu è senza prutezzione anti-freeze, ci sò parechji casi di cracking cooler è prublemi di corpu durante l'iniziu.In risposta à sta situazione, l'editore di Shangchai Accessories hà presentatu i seguenti prublemi causati da un mantenimentu impropriu di i compressori d'aria in l'invernu per l'utilizatori di i compressori d'aria:

    1.Per i machini cù spegnimentu à longu andà o usu à longu andà di u filtru d'oliu, hè cunsigliatu di rimpiazzà u filtru d'oliu prima di principià per evità a mancanza di fornimentu d'oliu à u corpu per via di a viscosità di l'oliu chì penetra in u filtru d'oliu. u principiu di u principiu, pruvucannu u corpu à riscalda istantaneamente è furmà prublemi di corpu;

    2. Dopu chì l'attrezzatura hè spenta, rotate manualmente l'accoppiamentu di u mutore principale, è l'accoppiamentu di u mutore principale deve rotà in modu flessibile.Per u fuselage chì hè difficiule di rotà, per piacè ùn principià micca cecu.Verificate s'ellu u corpu o u mutore hè difettu, s'ellu l'oliu lubrificante hè viscosu o invalidu, etc., è a macchina pò esse attivata dopu a risoluzione di prublemi.

    3.Prima di principià, assicuratevi chì a temperatura di l'oliu ùn hè micca menu di 2 gradi.Se a temperatura hè troppu bassu, utilizate l'equipaggiu di riscaldamentu per riscalda u cilindru d'oliu è di gasu è u mutore principale;Accessori Shangchai.

    What is the function of the temperature sensor of Hangfa accessories1

    4. Quandu u compressore in dui fasi, in particulare u mudellu d'alta putenza, hè riavviatu dopu à esse chjusu per un periudu di tempu, hè necessariu aghjunghje una quantità approprita di oliu lubrificante à l'ingressu di l'aria, è spinghje delicatamente 2-3 volte. .Tutte e valvole di cuntrollu di iniezione di carburante di u corpu.Dopu un funziunamentu stabile, se a temperatura di scarico hè troppu bassu, aghjustate l'entrata di l'acqua di a valvola di l'acqua di rinfrescante di u cliente per cuntrullà a temperatura, è se ne necessariu, aghjustate a valvola d'iniezione d'oliu di l'accessori Shangchai per cuntrullà l'ingressu d'oliu, è ottene u temperatura di scarico adattata secondu a temperatura attuale.


    Tempu di post: 17-mar-2022