• mailsales@xcmgcraneparts.com
  • phone+86 19852008965
  • Xuzhou Chufeng

    nutizie

    Sicondu e diverse esigenze di carica, i pezzi di gru XCMG spessu verificate è aghjustate a pressione di a valvula di sollievu per fà ghjustu.

    L'accessori di gru XCMG sceglie l'oliu idraulicu raghjone, in particulare a viscosità di l'oliu.Quandu e cundizioni permettenu, pruvate d'utilizà una viscosità più bassa per riduce a perdita di viscosità per attritu.

    L'accessori di gru XCMG ponu migliurà e cundizioni di lubrificazione di i cumpunenti, riduce a perdita di attritu, è aiutanu à riduce a carica di travagliu è a generazione di calore.

    L'accessori di gru XCMG migliurà a qualità di l'assemblea è a precisione di i cumpunenti idraulichi è i sistemi idraulichi, cuntrollanu strettamente a liberazione di l'accessori è migliurà e cundizioni di lubrificazione.U materiale di sigillatura cù un picculu coefficient di attritu è ​​a struttura di sigillatura mejorata sò usati per riduce a forza di partenza di u cilindru idraulicu quantu pussibule è riduce u calore generatu da a perdita di attritu meccanicu.

    L'accessori di gru XCMG aghjunghjenu i dispositi di rinfrescamentu necessarii.

    XCMG Crane Parts Hydraulic System Heating Prevention Measures

    Tempu di post: 17-mar-2022